خبرگزاری کار ایران

حسینی:

دوران زورگویی آمریکا در جهان پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۵۳۶

معاون پارلمانی‌رییس‌جمهوری گفت: مقاومت و بصیرت ملت‌ها موجب افول قدرت پوشالی و ابهت توخالی آمریکایی‌ها در جهان شد و دوران زورگویی آنها هم به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، سیدمحمد حسینی روز پنجشنبه در تجمع سلامت محور ضداستکباری مردمی یزد در تکیه امیرچقماق این شهر افزود: مردم ایران و آزادگان جهان دیگر تسلیم فشارها و تهدیدهای دشمنان و آمریکایی‌ها نمی‌شوند.

وی به مناسبت‌های یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارجهانی اشاره کرد و ادامه داد: در سایه مقاومت و هوشیاری ملت ایران، آزادگان و مسلمانان جهان تمامی توطئه‌های استکبارجهانی نقش بر آب شد .

معاون رییس‌جمهوری در ادامه با گرامیداشت ۱۳ آبان و یاد و خاطره شهدای انقلاب‌ اسلامی گفت: باید ابعاد این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز در نظام انقلابی  و ولایی به نحو مناسب و دقیق برای مردم به خصوص نسل جوان تبیین شود.

حسینی به جریان اخیر فداکاری پاسداران جان‌برکف انقلاب اسلامی در خلیج فارس اشاره کرد و یادآور شد: امروز که روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است شاهد موفقیت نیروهای مومن و جهادگر در برخورد با آمریکایی ها بودیم و باید همواره روحیه استکباری را برای نسل جدید تبیین کرد.

 

وی با اشاره به اینکه تحلیل درست از آمریکا و دشمنی‌ آنها علیه نظام و انقلاب را نمی‌توان از ۱۳ آبان آغاز کرد بلکه باید گذشته‌های دور را مورد بررسی قرار داد گفت: ۱۳ آبان تجلی خشم فروخورده ملت قهرمان ایران در سال‌های گذشته بود که سیطره این کشور بعد از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ بر ایران را در هم کوبید و تا به امروز به آنها اجازه ندادیم دست درازی کنند.

معاون پارلمانی رییس‌جمهوری با اشاره به جنایت های متعدد آمریکا علیه مردم ایران در ۴۲ سال گذشته و همچنین حمایت از صدام ،فعالیت داعش و جنایت در یمن بیان کرد: باید همواره روحیه استکبار ستیزی در جامعه اسلامی به نحو مناسبی برای همگان به خصوص قشر جوان تبیین شود.

حسینی به بحران‌های متعدد فرهنگی و معنوی در ایالات متحده آمریکا اشاره کرد و افزود: افولی که هم‌اکنون آمریکا دچار آن شده و مردمان بسیاری از کشورها از این رژیم ظالم نفرت پیدا کردند به دلیل گسترش استقلال نظام جمهوری اسلامی در بین کشورهای همسایه است و در بین آزادیخواهان جهان با قدرت ایستادگی و استقلال نمود جدی تر پیدا کرد .

وی با بیان اینکه ما اهل مذاکره هستیم اما هرچیزی را نمی پذیریم و بدانند که نمی‌توانند هر حرفی را به کرسی بنشانند و بعد توافق خود را نقض کنند، اظهار کرد: راه عزت ملت و کشور در هوشیاری و مقاومت است و باید برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی همه بیش از گذشته وظایف خود را انجام دهند.

معاون رییس‌جمهوری در بخشی از سخنان خود به نقض مکرر توافق‌ها و اخلال در سیاست‌های گذشته آمریکا در دنیا علیه ملت‌ها و کشورها اشاره کرد و یادآور شد: نقص پیمان‌ها و توافق هایی که آمریکا با کشورهای هم پیمان و همسوی خود انجام می‌دهد گویای افول آن کشور به نفع روسیه و چین و ایران است و امروز در بسیاری از رقابت‌ها از جمله اقتصادی، ابربدهکار جهانی است و جایگاه خود را از دست داده است.

حسینی بیان کرد: ملت ایران هیچگاه زیر بار زور نمی‌رود چون استکبار جهانی و آمریکایی‌ها فقط حرف از توافق می‌زنند ولی به پیمان خود اصلا پایبند نیستند هرچند ما در برجام به تعهدهای خود عمل کردیم ولی جبهه استکبار به قوانین جهانی و قول‌های خود پایبند نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز