خبرگزاری کار ایران

امیر واحدی:

توان مهندسی و تکنولوژیکی قابل توجهی در نیروی هوایی ارتش وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۷۸۰

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان سربازان جان بر کف کشور همواره با کمترین امکانات، بیشترین رشادت‌ها و دستاوردها را از خود نشان داده‌اند.

به گزارش ایلنا، در نشست مشترک امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، روند پیشرفت پروژه‌های مشترکی که بر اساس تفاهم نامه سال پیش، بین دو مجموعه آغاز شده، بررسی و تصمیم های لازم جهت تسریع در اجرای آنها اتخاذ شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان سربازان جان بر کف کشور همواره با کمترین امکانات، بیشترین رشادت‌ها و دستاوردها را از خود نشان داده‌اند.

وی افزود: در گام نخست همکاری ها و بر اساس تفاهم‌نامه سال قبل بین نیروی هوایی ارتش و سایپا، پروژه هایی تعریف شده که در حال اجرا هستند، اما آمادگی کامل داریم که تعداد این پروژه ها را افزایش دهیم. «نیروی هوایی ارتش» قطعات ارزبر و با تکنولوژی بالا را برای «سایپا» نمونه‌سازی می‌کند.

امیر سرتیپ واحدی اظهار کرد: توان مهندسی و تکنولوژیکی قابل توجهی در نیروی هوایی ارتش به ویژه در «مجتمع اوج» وجود دارد که می تواند بیشتر از گذشته در خدمت توسعه صنعت کشور به ویژه صنایع پیشران خودروسازی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز