خبرگزاری کار ایران

منادی سفیدان در گفت‌وگو با ایلنا خبرداد؛

موافقت مجلس با اجرای لایحه رتبه‌بندی تا سقف ۲۵ هزار میلیارد تومان/ لایحه برای رفع ابهام ماده ۴ به کمیسیون ارجاع شد/ لایحه را یکشنبه آینده مجددا به صحن می‌آوریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۵۴۹

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص ادامه رسیدگی به لایحه رتبه‌بندی، بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم طی جلساتی در عصر امروز و سه شنبه در جلسات کمیسیون ابهامات آن رفع شده و برای یکشنبه هفته آینده مجدد به صحن آمده و بررسی آن ادامه پیدا کند.

علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص سرنوشت لایحه رتبه‌بندی معلمان، گفت: آقایان میرکاظمی (رئیس سازمان برنامه و بودجه) و لطیفی (رئیس سازمان اداری و استخدامی) در جریان رایزنی با مجلس با اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان تا سقف ۲۵ هزار میلیارد تومان موافقت کردند که این نظر آن‌ها توسط آقای قالیباف به اطلاع مجلس رسید.

وی ادامه داد: بر همین اساس مقرر شد ماده ۴ این لایحه به کمیسیون ارجاع شود که در جلسه امروز این موضوع به تصویب نمایندگان رسید.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درخصوص ادامه رسیدگی به این لایحه، بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم طی جلساتی در عصر امروز و سه شنبه در جلسات کمیسیون ابهامات آن رفع شده و برای یکشنبه هفته آینده مجدد به صحن آمده و بررسی آن ادامه پیدا کند.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون روند تصویب تا اجرای این لایحه و زمان احتمالی تعیین تکلیف نهایی آن، تصریح کرد: اگر بتوانیم لایحه را برای یکشنبه آینده به صحن بیاوریم در هفته آینده تصویب می‌شود؛ پس از آن هم یک هفته در شورای نگهبان بررسی خواهد شد که بعد از تصویب در شورای نگهبان، برای اجرا از سوی مجلس به دولت ارجاع می‌شود که دولت هم یک ماه برای تدوین و تصویب آیین نامه اجرایی آن فرصت دارد. در مجموع می‌توان گفت طی ۴۵ روز آینده این لایحه تعیین تکلیف شده و به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز