خبرگزاری کار ایران

به مناسبت کسب رتبه برتر اشراف توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انجام شد؛

پیام تبریک فرمانده و رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی به رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۹۹۹

فرمانده نیروی دریایی ارتش و رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو در پیام مشترکی به سازمان عقیدتی سیاسی ارتش کسب رتبه برتر اشراف توسط این سازمان را تبریک گفتند.

به گزارش ایلنا، فرمانده نیروی دریایی ارتش و رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو در پیام مشترکی به حجت الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، کسب رتبه برتر اشراف توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بین سازمان های عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی فقیه نیروهای مسلح را تبریک گفتند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم، الحمد لله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطاهرین

حضرت حجه الاسلام والمسلمین  حاج شیخ عباس محمد حسنی دامت برکاته

ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

با سلام و تحیات وافره،

به فضل الهی، برابر ارزیابی های اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی)، سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توانسته است در بین سازمانهای عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی فقیه در نیروهای مسلح، رتبه برتر را کسب نماید و در جشنواره مالک اشتر به خوبی بدرخشد که این مهم مرهون تلاش جنابعالی و افسران جنگ نرم در مجموعه سازمان وزین عقیدتی سیاسی است.

بدینوسیله، ضمن تبریک این موفقیت به جنابعالی و مجموعه کارکنان آن سازمان محترم، توفیق جنابعالی و همرزمان عزیزتان را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا؛ امام خامنه ای(مد ظله العالی) از خداوند منان مسئلت داریم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش

امیر دریادار شهرام ایرانی

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش

حسین صنعت پور امیری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز