خبرگزاری کار ایران

محسنی اژه‌ای در جلسه شورای اداری استان خوزستان:

اولویت توجه به اشتغال و تولید است/صدور مجوز به ویژه بنگاه‌های کوچک باید تسهیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۷۰۲

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه افزایش تولید لوازم می‌خواهد، گفت: برای ورود مواد اولیه باید تسهیلات ایجاد کنیم. جایی که مجوز می‌خواهد با کمترین زحمت به خصوص برای بنگاه‌های کوچک به روز برسانیم.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای اداری استان خوزستان گفت: باید تصمیم بگیریم با نگاه ویژه در خصوص این استان اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: اگر اقدام عاجل نداشته باشیم هزینه‌ها بالاتر می‌رود و لازم است در این اقدامات ویژه، مدیران دلسوز، با انگیزه و توانمند و کاردان باشند تا بشود کار فوق العاده کرد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه نیاز به برنامه جامع و کامل و همه جانبه است، تصریح کرد: در اقدام باید اولویت بندی صورت بگیرد.

وی ادامه داد: بودجه و امکانات ما محدود است و باید اولویت بندی صورت گیرد و اگر از همه ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم کار جلو می‌رود.

محسنی اژه‌ای افزود: همه مدیران در بخش‌های مختلف اگر همدلی و همراهی و وحدت نداشته باشند کار پیش نمی‌رود.

وی با بیان اینکه افزایش تولید لوازم می‌خواهد، گفت: برای ورود مواد اولیه باید تسهیلات ایجاد کنیم. جایی که مجوز می‌خواهد با کمترین زحمت به خصوص برای بنگاه‌های کوچک به روز برسانیم.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: بروکراسی را از جلوی پای مردم برداریم و اجازه دهیم مردم کار کنند. دستگاه قضایی استان خوزستان در مورد مسائل ناامنی و حمایت از تولید باید بیشتر حمایت کند.

وی ادامه داد: نمی‌شود روی قاضی فشار آورد، قاضی هم توانی دارد. شاید بشود با تدبیر کردن، کمک خواستن از مردم و استفاده از ظرفیت سایر دستگاه‌ها ورودی‌ها را کمتر کرد و مسائل را قضایی حل نکرد.

محسنی اژه‌ای با بیان اینکه در استان خوزستان نباید بیکاری باشد، گفت: توجه ویژه به تولید و اشتغال بسیاری از نارسایی‌ها و ناهنجاری‌ها را حل می‌کند.

وی تصریح کرد: بحث امنیت آرامش مردم است، سیستم اطلاعاتی و انتظامی و سیستم قضایی و دستگاه اقتصادی و... همه در امنیت دخیل هستند. استاندار و همه باید به مسئله امنیت و ارامش مردم توجه کنند و برنامه داشته باشند و یک دستگاه را فقط به صحنه نفرستیم و همه باید به امنیت کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز