خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش:

مبنای حرکت در نیروی دریایی، راهبردهای فرماندهی معظم کل قوا است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۶۸۸

فرمانده نیروی دریایی ارتش در چهاردهمین جشنواره «حضرت علی اکبر (ع)،‌ جوان سرباز» با بیان این که نگاه رهبر معظم انقلاب به کارکنان وظیفه مثبت است، گفت: مبنای حرکت در نیروی دریایی راهبردهای فرماندهی معظم کل قوا است.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در چهاردهمین جشنواره «حضرت علی اکبر (ع) جوان سرباز»، مبنای حرکت در نیروی دریایی را راهبردهای فرماندهی معظم کل قوا دانست و با اشاره به نگاه مثبت ایشان به کارکنان وظیفه، گفت: نگاه مقام معظم رهبری به کارکنان وظیفه بسیار مهم، عمیق و آینده نگرانه است که در این مسیر برنامه ریزی طرح‌های مصباح ویژه کارکنان وظیفه حضرت علی اکبر(ع)» که توسط سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صورت گرفته بیانگر اهمیت جایگاه سرباز در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

امیر دریادار ایرانی تصریح کرد: طرح‌های مصباح، شاهکاری بود که در نیروهای مسلح با برنامه‌ریزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران رقم خورد تا فرصتی برای فرماندهان فراهم کند که در جمع سربازان بیشتری قرار گرفته و نفرات نمونه و برگزیده را مورد تقدیر و تشویق قرار دهند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: امروز همه ما افتخار داریم که در جشنواره جوان سرباز در خدمت خانواده شهید وظیفه «فخرالدین فلکنازی» باشیم و به رسم یادبود از این صبر استقامت و از خودگذشتگی تقدیر می‌کنیم چرا که راهمان برگرفته از راه شهیدان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز