خبرگزاری کار ایران

اولویت‌های کشور از نظر شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۵۹۴

در جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان «بحران کرونا»، «زلزله در اندیکا»، «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» و «گرانی کالاهای اساسی» مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این جلسه «بحران کرونا» و آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در ایران و احتمال وقوع پیک ششم کروناویروس مورد بررسی قرار گرفت.

اعضای شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان از عملکرد رئیس‌جمهور و وزارت بهداشت در واکسیناسیون کرونا تقدیر کرده و خواستار ادامه واردات واکسنِ مطمئن کرونا تا تحقق "ایمنی جمعی" در ایران شدند. همچنین نسبت به شتاب‌زدگی در بازگشایی‌ مدارس و دانشگاه‌ها و رفع محدودیت‌های کرونایی هشدار داده و اعلام کردند اقدامات پیشگیرانه قبل از شروع پیک ششم کروناویروس اتفاق بیفتد.

همچنین اعضای این حزب در ادامه خواستار پیگرد قضایی سعید نمکی، وزیر سابق بهداشت و همکاران او به دلیل کوتاهی در خرید و واردات واکسن کرونا شدند. سهل‌انگاری وزارت بهداشت دولت دوازدهم در واردات واکسن باعث شد تا شاهد حجم بالایی از تعداد ابتلاها و جان‌باختگان براثر کرونا باشیم.

بررسی «طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی»  از دیگر مباحث این جلسه بود. اعضای حزب ندای ایرانیان مجدداً مخالفت خود را با طرح « صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» اعلام کرده و خواستار خروج آن از دستور کار مجلس شدندچراکه این طرح را در تضاد آشکار با منافع میلیون‌ها کسب‌وکار مردمی و اینترنتی که می تواند به نارضایتی عمومی و بی‌اعتمادی منجر شود، ارزیابی کردند.

در ادامه این جلسه «زلزله در اندیکا» مورد بررسی قرار گرفت. اعضای شورای سیاست‌گذاری تأکید کردند با توجه به گزارش‌های استانی رسیده، مردم زلزله‌زده اندیکا با مشکلات فراوانی روبه‌رو هستند و روند امدادرسانی به شکل صحیح صورت نگرفته است.

اعضای حزب ندای ایرانیان همچنین از مسئولین خواستند تا هر چه سریع‌تر پای‌کار بیایند تا شاهد حل مشکلات و رفع نیازهای مناطق زلزله‌زده و بهبود وضعیت اسکان و زندگی مردم این مناطق باشیم.

در انتهای این جلسه نیز موضوع «گرانی کالاهای اساسی» در دستور قرار گرفت و اعضای شورای سیاست‌گذاری تأکید کردند که در روزهای گذشته آشفتگی‌های بازار و افزایش قیمت‌ها مردم را نگران کرده و شرایط سختی را برای آن‌ها ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز