خبرگزاری کار ایران

امام جمعه تبریز:

همه به استاندار جدید آذربایجان شرقی کمک کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۳۹۲

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از همه همه چهره‌ها و شخصیت ها و افراد ذینفوذ استان تقاضا کرد که به استاندار جدید آذربایجان کمک و همکاری برسانند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم روز شنبه در آیین تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: بدون شک اگر در کمک به استاندار منتخب دولت کوتاهی کنیم در پیشبرد برنامه های توسعه ای این خطه به مشکل برخواهیم خورد. از همه چهره‌ها و شخصیت ها و افراد ذینفوذ استان تقاضا دارم برای همکاری با مسوولان اجرایی اهتمام کنند تا موفقیت‌های چشمگیری داشته باشیم.

وی با اشاره به اشراف استاندار جدید آذربایجان شرقی به مسایل و مشکلات مبتلابه استان، از وی خواست با بکارگیری نیروهای جوان انقلابی و نخبه و میدان دادن به آنها، در انجام مسوولیت های محوله موفق شود.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: از نمایندگان مجلس هم درخواست دارم برای اجرایی شدن منویات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و حل مشکلات اقتصادی، معدنی و بویژه احیای دریاچه ارومیه، مسئولان استان را حمایت و با همدیگر هم افزایی کنند.

وی با بیان اینکه استاندار جدید آذربایجان شرقی در مسوولیت قبلی خود در روزهای سختی مثل زمین لرزه سراب و میانه و بویژه پاندمی کرونا در کنار مردم بود، اضافه کرد: از همه چهره‌ها و گروه‌های مختلف می‌خواهم در کنار استاندار جدید باشند.

وی گفت: استاندار جدید آذربایجان شرقی، شناخت خوبی از مسائل مرزی دارد و در سال ۹۸ که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال آشوب آفرینی و اغتشاش در کشور بودند، با همراهی فرمانده انتظامی و مدیرکل اطلاعات استان دست به دست هم داده و با راهنمایی استاندار وقت به عنوان رئیس شورای تامین استان، شرایط را مدیریت کردند و هیچ مشکلی پیش نیامد.

امام جمعه تبریز یادآوری کرد: در پنج سال گذشته افتخار همکاری با سه استاندار را داشتم که هر سه بزرگوار بسیار پرتلاش بودند و برای  پیشرفت این خطه زحمات زیادی کشیدند.  

وی گفت: استاندار قبلی آذربایجان شرقی نیز همکاری صمیمانه ای داشت و در مشورت کردن امور پیشتاز بود؛  وجود ایشان به عنوان یک چهره دانشگاهی و دانشمند برای استان یک اعتبار بود و خدمات ارزشمند ایشان را ارج می نهیم.

وی افزود: دکتر پورمحمدی در تصمیم‌گیری‌ها هیچ گاه مسائل جناحی را در نظر نمی گرفت، بلکه مصالح جامعه و استان را مد نظر داشت  و نقش پدری را برای ادارات و نهادها ایفا می کرد.  

آیین تودیع و معارفه استانداران قبلی و جدید آذربایجان شرقی با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور، هم اکنون در مصلی تبریز در حال انجام است.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز