خبرگزاری کار ایران

رییس جمهور در بازدید از کشت و صنعت مغان:

دولت باید تمام تلاش خود را برای توسعه کشت و صنعت مغان به کار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۷۰۲۲

رییس جمهور از شرکت سهامی کشت و صنعت و دامپروری مغان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی رئیس جمهور نخستین برنامه از سفر استانی خود به استان اردبیل از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بازدید کرد و در جریان فعالیت‌ها، مشکلات، نیازمندی‌ها و دغدغه‌های مسئولان این مجموعه و مقامات استانی قرار گرفت.

رییسی پس از استماع گزارشات مربوطه، طی سخنانی گفت: طرح توسعه این شرکت را استاندار قطعی کند تا کشت و صنعت مغان از درآمد بیشتری برخوردار شود. برای توسعه اینجا نیز از درآمد خود همین مجموعه و همچنین تا جایی که ممکن است از اعتبارات استفاده کند تا ان‌شاءالله بتواند بیکاری را در منطقه از بین ببرد.

وی تصریح کرد: مسأله اشتغال پایدار هم مسئولیت اجتماعی اینجا ست و هم توقع مردم است که توقع به حقی هم است‌.

رییس‌جمهور در خصوص مسئولیت توسعه این مجموعه نیز خطاب به وزیر کشاورزی، بیان کرد: اینکه گفته شود نمی‌دانیم تکلیف خصوصی‌سازی اینجا چه خواهد شد قابل قبول نیست. در حال حاضر در اختیار دولت و وزارت کشاورزی است و ما هم موظف هستیم که تا جایی که امکانات ایجاب می‌کند و اعتبارات ظرفیت دارد اقدام کنیم تا بیشترین توسعه یافتگی را پیدا کند.

وی در پایان گفت: اینکه ما نمی دانیم چه می‌شود اصلا محل بحث ندارد، اکنون در اختیار دولت است و دولت باید همه تلاش را برای توسعه اینجا انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز