خبرگزاری کار ایران

دیدار جمعی از نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد و فعالان حامی فلسطین با امیرعبداللهیان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۷۳۵

همزمان با هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام، عصر امروز جمعی از فعالان و نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین در نشستی در محل وزارت امور خارجه، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که در فضایی گرم و صمیمی برگزار شد، اعضای مجمع سازمان‌های غیردولتی و فعالان حامی آزادی قدس شریف نظرات و پیشنهادات خود در خصوص حمایت عملی و رسانه‌ای از فلسطین را مطرح کردند .

حاضران همچنین بر لزوم هم‌افزایی نهادها و دستگاه‌ها برای زنده نگه داشتن آرمان فلسطین و مقابله با اشغالگران تأکید کردند.

امیرعبداللهیان در این نشست ضمن گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی، مرحوم شیخ‌الاسلام و مرحوم محتشمی‌پور، از تلاش‌های مجمع سازمان‌های غیردولتی و فعالان حامی فلسطین در پشتیبانی از مقاومت و حقوق مردم فلسطین تمجید کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه فلسطین همچنان مسئله نخست جهان اسلام است، تأکید کرد که وزارت امور خارجه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود برای حمایت همه‌جانبه از آرمان فلسطین بهره خواهد گرفت و در این زمینه با سازمان‌های مردم‌نهاد حامی فلسطین همکاری کامل خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز