خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در توئیتر:

شورای نگهبان یکبار برای همیشه شاخص‌های لازم برای تأیید صلاحیت افراد را به صورت شفاف اعلام کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۲۵۵

یک نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: شورای نگهبان باید یکبار برای همیشه شاخصهای لازم برای تایید صلاحیت افراد را به صورت شفاف اعلام کند تا در دوره‌های بعد افراد متوجه شوند که برای تایید صلاحیت چه شاخص‌هایی را باید داشته باشند.

به گزارش ایلنا، مسعود پزشکیان درباره رد صلاحیت در این دوره از انتخابات در حساب توئیترش نوشت:

گفت که هیچ نامه‌ای از سوی شورای نگهبان برای من ارسال نشده است. البته در زمانی که بنده کرونا گرفته بودم از شورای نگهبان تماس گرفتند تا جلسه‌ای با آقای کدخدایی درباره انتخابات ریاست جمهوری داشته باشم که نشد.

شورای نگهبان باید یکبار برای همیشه شاخصهای لازم برای تایید صلاحیت افراد را به صورت شفاف اعلام کند تا در دوره‌های بعد افراد متوجه شوند که برای تایید صلاحیت چه شاخص‌هایی را باید داشته باشند و مردم نیز بتوانند قضاوت کنند که آیا تایید و عدم تایید صلاحیت‌ها  مطابق با شاخص‌ها بوده یا نه.

 من با عدم احراز صلاحیت مشکلی ندارم؛ بار سنگینی که بر روی دوش بنده بود برداشته شده است. آنچه که باعث شد بنده به سمت ثبت‌نام در انتخابات بروم؛ قدرت، پست و مقام نبود. قصدم افزایش مشارکت در انتخابات بود. شورای نگهبان با این اقدام مشارکت در انتخابات را کاهش داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز