خبرگزاری کار ایران

نجابت در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

موافقت کمیسیون امورداخلی کشور با تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۱۶۶

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از موافقت اعضای این کمیسیون با تقاضای تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان خبر داد.

روح الله نجابت سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون ابتدا جهت معرفی دو نفر از اعضای کمیسیون به منظور عضویت در کمیسیون ویژه حمایت از کاربران فضای مجازی رای گیری شد که آقایان احمدعلیرضابیگی و جلال رشیدی کوچی جهت عضوت، انتخاب شدند.

وی در ادامه اظهار کرد: در ادامه جلسه در خصوص درخواست تحقیق و تفحص از شهرداری آبادان بحث و بررسی صورت گرفت و در نهایت اعضای کمیسیون با این درخواست موافقت کردند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: موضوع بعدی مربوط به لایحه اصلاح تبصره های ۱ و ۲ ماده ۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت. دستور بعدی کمیسیون بررسی ماده ۵۶ قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور بود که نیمه تمام باقی ماند و ادامه بررسی به جلسه بعدی موکول شد.

وی در ادامه تاکید کرد: آخرین دستور کار جلسه نیز در خصوص تقسیم استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان و فارس بود که فارس حذف و سه استان دیگر به کارگروهی تخصصی رفت تا مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز