خبرگزاری کار ایران

نجابت در تذکر شفاهی:

منابع بنیاد برکت در اختیار مردم و واحدهای تولیدی قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۹۳۸

نماینده مردم شیراز در مجلس خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، گفت: منابع بنیاد برکت شخصی نیست و متعلق به همه مردم است لذا باید در اختیار واحدهای تولیدی قرار داده شوند.

به گزارش ایلنا، روح‌الله نجابت در جلسه صحن علنی امروز (۲۷ مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، گفت: اگرچه مسئولیت جنابعالی در دولت قابل احترام است اما تا زمانی که کماکان رئیس ستاد اجرایی فرمان امام هستید انتظار است به وظایف خود به درستی رسیدگی کنید.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضمن تشکر از زحمات شما برای تولید واکسن برکت اما باید بگویم؛ ۱۱ شهریورماه برادری را به عنوان مدیرعامل بنیاد برکت معرفی کردید که از ۱۴ شهریور بنده به عنوان نماینده مردم برای پیگیری مطالبات آن ها با ایشان ارتباط گرفتم هرچند فقط یک بار پیامک ما را جواب داده و دیگر نه جواب تلفن می دهند و نه پیامک، این در حالی است که منابعی که در اختیار دوستان است به هیچ عنوان شخصی نیست و متعلق به تمامی مردم است لذا باید در اختیار واحدهای تولیدی قرار گیرد.

نجابت افزود: زمانی که دست من به عنوان نماینده مردم به آن ها نرسد دست مردم چطور باید به آن ها برسد لذا استدعا دارم در مورد منابع ملی کشور اینطور رفتار نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز