خبرگزاری کار ایران

در جلسه یکشنبه هیات وزیران صورت گرفت؛

رای اعتماد دولت به استانداران جدید سه استان کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۰۹۹

در جلسه عصر امروز هیات وزیران استانداران منتخب استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و خراسان رضوی از اعضای دولت رأی اعتماد گرفتند.

به گزارش ایلنا، جلسه هیات وزیران بعدازظهر یکشنبه به ریاست رئیس جمهور تشکیل شد و در این جلسه آقایان زین‌العابدین رضوی‌خرم، محمدصادق معتمدیان و یعقوب علی نظری به ترتیب به عنوان استانداران منتخب استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و خراسان رضوی از اعضای دولت رأی اعتماد گرفتند.

رضوی‌خرم دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت و کارشناسی مدیریت برنامه‌ریزی است. وی از دوران دفاع مقدس تاکنون در یگان‌های مختلف سپاه پاسداران سمت‌های متعدد فرماندهی را به ویژه در آذربایجان غربی و شرقی برعهده داشته است.

محمدصادق معتمدیان دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت و کارشناسی اقتصاد است.

از جمله سوابق مدیریتی و اجرایی معتمدیان می‌توان به استانداری خراسان جنوبی (از آذر ۱۳۹۷ تا مهر ۱۳۹۹) و استانداری خراسان رضوی (از مهر ماه ۱۳۹۹ تاکنون) اشاره کرد.

یعقوب علی نظری، متولد ۱۳۴۰ در شهرستان فریمان و دارای مدرک کارشناسی ارشد امور دفاعی و کارشناسی جغرافیاست.

وی پیش از این، فرمانده سپاه امام رضای(ع) خراسان رضوی و عضو ستاد ویژه تدابیر اقتصادی خراسان رضوی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز