خبرگزاری کار ایران

متفکرآزاد قرائت کرد:

تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۹۵۰

عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ روح اله متفکرآزاد در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۵ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر شهباز حسن پوربیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت اعزام هیأتی متشل از معاونان به استان جهت بررسی مشکلات جاده سیرجان – چارگنبد. همچنین تذکر به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت اعزام هیأتی از کارشناسان به شهرستان سیرجان جهت رفع مشکلات آنتن‌دهی در روستاها.

- تذکر محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در تأمین خسارات وارده به کشاورزان ناشی از خشکسالی در پوشش آبیاری دز و کرخه.همچنین تذکر به وزیر نیرو: لزوم تأمین آب از شبکه‌های آبیاری دز و کرخه برای کشت استراتژیک چغندر و کلزا در شهرستان‌های شوش و کرخه.

- تذکر علی اکبر علیزاده برمی نماینده مردم دامغان به همراه ۵۰ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم  تسریع در ساماندهی تأمین و توزیع نهاده‌های دامی. همچنین تذکر به همراه ۴۰ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در ساماندهی کشتارگاه‌های مرغ. همچنین تذکر به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم ورود تولیدکنندگان جوجه‌های یک روزه به سامانه بازارگاه.

- تذکر رسول فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل به همراه ۱۹ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت رفع مشکل کمبود کنترل‌های برق تک فاز و سه فاز در شرکت توزیع برق استان گیلان.

- تذکر حبیب اله دهمرده نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون به وزیر صنعت: چرا درباره کارخانه لاستیک حوزه انتخابیه‌اش اقدام لازم انجام نشده است، چرا درباره معدن مس اقدام جدی صورت نگرفته، چرا درباره کارخانه چوب، کاشی، سرامیک بخش خصوصی اقدام جدی انجام نشده است؟. همچنین تذکر به وزرای نیرو و راه: چرا درباره آب پایدار سیستان از جمله آب ژرف اقدام جدی صورت نمی‌گیرد و لزوم رسیدگی به نارضایتی مردم از قبوض نجومی آب شرب. چرا درباره تأمین قیر رایگان مناطق محروم اقدام جدی صورت نمی‌‌گیرد.

- تذکر حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تأمین روشنایی بزرگراه ری- ورامین و لزوم تسریع در احداث کمربندی حوزه انتخابیه.

- تذکر جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت تخصیص آب صنعتی برای شهرستان زرقان برای سد درودزن.

- تذکر مجتبی بخشی پور نماینده مردم اسلام آباد غرب به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در اجرای آزادراه حوزه انتخابیه‌اش.

- تذکر عباس گلرور نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: دلیل دستور وزیر نیرو برای توقف سد فینسک که مصوب قانونی مجلس برای تأمین آب شرب بوده و ردیف اعتباری دارد، چیست؟

- تذکر معین الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند به وزیر بهداشت و درمان: ضرورت رسیدگی به کمبود پزشک عمومی و متخصص در جنوب استان سیستان و بلوچستان.

- تذکر ابراهیم رضائی نماینده مردم دشتستان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم رسیدگی به قیمت‌های نجومی و گرانی سرسام‌آور بلیت‌های پروازهای داخلی.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز