خبرگزاری کار ایران

میرمحمدی در تذکر شفاهی:

برای بهبود معیشت مردم باید اجماعی درون و بیرون دولت صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۸۹۲

نماینده مردم تفت در مجلس از رئیس جمهور خواست تا نسبت به بهبود معیشت مردم در این شرایط سخت برنامه ریزی کند.

به گزارش ایلنا، سیدجلیل میرمحمدی میبدی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۲۵ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: علی رغم مطالبه مکرر و صریح مردم درحوزه های انتخابیه اینجانب مبنی بر جلوگیری از ادامه صدور مجوزها و استقرار صنایع آلاینده در پهنه این دشت و ارائه الگوی مناسب توسعه صنعتی مبتنی بر استقرار صنایع پاک و پیشران، متاسفانه همچنان روند صدور مجوزها ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مسئولان مربوطه نیز عزمی برای پیشگیری بحران های امنیتی، فرهنگی، زیست محیطی و اجتماعی در منطقه ندارند، در حالی که امام جمعه محترم شهرستان میبد حضرت آیت الله اعرافی در نماز جمعه بارها نسبت به این امر هشدار دادند اما گوش شنوایی وجود ندارد، از وزیر صمت می خواهیم به این موضوع ورود کند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس ضمن تشکر از وزیر بهداشت و درمان بابت واکسیناسیون علیه بیماری کرونا، از رئیس جمهور خواست که در زمینه بهبود معیشت مردم درون و برون دولت اجماعی صورت گیرد تا مردم در کوتاه مدت طعم شیرین سفرهای استانی را احساس کنند.

میرمحمدی از رئیس جمهور خواست تا حمایت ها و هماهنگی های کیفی و کمّی در ترویج و نشر فعالیت های قرآنی را از وزرای فرهنگ و ارشاد، آموزش و پرورش، علوم و بهداشت و درمان را پیگیری کند.

وی همچنین از تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی که با حداقل امکانات، توانستند افتخارات بی سابقه ای را رقم بزنند، تشکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز