خبرگزاری کار ایران

سلیمی در تذکر شفاهی:

علیه دولت و مجلس اتاق عملیاتی راه‌انداخته‌اند/ کسانی که خدای مسائل محرمانه بودند، علیه ما دروغ‌ می‌سازند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۷۴۴

یک عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مجلس یازدهم مصوبه ای درباره محرمانه بودن اموال مسئولان نداشته است و این موارد مطرح شده شایعه و دروغی است که علیه مجلس ساخته اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا سلیمی نماینده محلات در جلسه صحن علنی امروز (۲۵مهر) طی تذکری گفت: مجلس یازدهم درباره محرمانه بودن اموال مسئولان مصوبه‌ای نداشته است، اما شایعه و دروغی علیه مجلس در این باره ساخته‌اند که این نشان می دهد اتاق عملیات علیه مجلس و دولت شکل گرفته است.

وی افزود: متاسفانه آقایان اتاق عملیاتی را علیه دولت و مجلس ایجاد کرده که سیاست‌شان دروغ‌سازی و دغل‌بازی است، جالب آن است کسانی این دروغ‌ها را می‌سازند که خودشان خدای مسائل محرمانه بودند و قراردادهای محرمانه داشتند که از جمله آن می توان به قراردادهای نفتی، هواپیما، پالرمو و توتال و ده‌ها قرارداد محرمانه دیگر اشاره کرد.

این عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه باید افکار عمومی را جدی گرفت، گفت: مردم دقیق مسائل را درک می‌کنند و اسیر فضاسازی نمی‌شوند.

سلیمی با اشاره به روز عصای سفید ابراز امیدواری کرد که رسانه‌ها به این موضوع بپردازند و کارها برای نابینایان تسهیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز