خبرگزاری کار ایران

دستور کار هفته آتی کمیسیون «امور داخلی کشور و شوراها» اعلام شد؛

بررسی پرونده‌های قضایی شوراهای اسلامی کشور با حضور رئیس دیوان عدالت اداری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۱۹

اعضای کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس هفته آتی میزبان رییس دیوان عدالت اداری خواهند بود تا پرونده های حقوقی و قضایی شوراهای اسلامی کشور را بررسی کنند.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس روز یکشنبه (۲۵ مهرماه) به بررسی موضوعات حقوقی و پرونده های قضایی مرتبط با شوراهای اسلامی کشور و شهرداری ها با حضور رییس دیوان عدالت اداری می پردازد.

سپس اعضا لایحه یک فوریتی تمدید مهلت های مقرر در تبصره های یک و دو ماده دو قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی را با حضور کارشناسان بررسی می کنند و در ادامه کارگروه بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان پیشنهاد دهنده و کارشناسان تشکیل جلسه می دهد.

همچنین اعضای این کمیسیون در روز سه شنبه(۲۷ مهرماه) به ادامه بررسی طرح اصلاحی از مواد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی می پردازند و سپس پیشنهاد کارگروه تقسیمات کشوری با موضوع ایجاد استان های جدید(سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و اصفهان) بررسی می شود.

در ادامه نشست این روز، نمایندگان به ادامه بررسی و رای گیری برای تحقیق و تفحص از عملکرد شهرداری آبادان در حوزه های محتلف و سازمان های تابعه از سال ۹۰ تا کنون می پردازند.

در پایان نیز کارگروه بررسی طرح اصلاح جدول حوزه های انتخابیه مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندگان پیشنهاد دهنده و کارشناسان برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز