خبرگزاری کار ایران

هفته جاری صورت می‌گیرد؛

حضور وزرای راه و نفت در کمیسیون عمران

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۵۱۳

وزرای راه و شهرسازی، نفت و رئیس مدیریت بحران هفته جاری در کمیسیون عمران مجلس به منظور بررسی موضوعات مرتبط حضور پیدا خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، دستور کار کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تاریخ (یکشنبه ۲۵مهرماه) لغایت ‌(سه‌شنبه ۲۷مهرماه) به شرح ذیل اعلام شد.

نمایندگان کمیسیون عمران مجلس روز یکشنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۵:۳۰ میزبان رئیس ستاد مدیریت بحران و سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه جهت بررسی زلزله اخیر در استان چهار محال و بختیاری و خوزستان خواهند بود.همچنین در این روز از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶ رسیدگی به طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را ادامه می‌دهند.

بنابراین گزارش روز دوشنبه از ساعت ۸ الی ۹:۳۰ نیز وزیر نفت جهت  بررسی وضعیت قیر در بودجه ۱۴۰۰ به کمیسیون عمران می‌آید. 

همچنین روز سه شنبه علاوه‌بر برگزاری جلسه هیات رئیسه کمیسیون از ساعت ۷ الی ۸ صبح، از وزیر راه و شهرسازی جهت ارائه گزارش در خصوص قانون جهش تولید مسکن و حمل و نقل دعوت شده است.

کمیـــــته ها

روز دوشنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ "کمیته حمل و نقل ریلی" رسیدگی به لایحه قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت را در دستور کار خود دارد.

همچنین روز دوشنبه "کمیته مسکن و عمران شهری و روستایی" رسیدگی به طرح کاهش تعرفه‌های معاملاتی و  "کمیته نظام های فنی، اجرایی و مهندسی"  رسیدگی به طرح اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان را  ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز