خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

بیت‌الغزل کارهای ما فراگیرسازی طرح‌های فرهنگی مصباح از صدر تا سرپنجه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۴۳۲۶

به عقیده من بیت‌الغزل کارهای ما فراگیرسازی طرح‌های فرهنگی مصباح از صدر تا سرپنجه است. اگر ما این طرح‌ها را فراگیر کرده و به آن عمل کنیم، توانسته‌ایم خواسته و نظر امامین انقلاب را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش طی سخنانی درخصوص اهمیت جایگاه سازمان دانش عقیدتی سیاسی ارتش، گفت: در اهمیت و جایگاه این سازمان همین بس که نخستین مسئول این بخش پیش از تشکیل رسمی آن حضرت آقا بودند تا اینکه در دهه شصت پس از اینکه حضرت آقا پیشنهاد تشکیل این ساختار را به حضرت امام ارائه کرده و حضرت امام موافقت کردند، بعد از تاسیس حجت‌الاسلام حاج آقا صفایی نخستین رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش منصوب شدند.

وی در ادامه در خصوص فلسفه تشکیل این سازمان اظهار داشت: فلسفه عقیدتی سیاسی، تربیت یک ارتش معنوی است به همین جهت حضرت امام و مقام معظم رهبری فرمودند که فلسفه تشکیل عقیدتی سیاسی این است که دل‌ها را به سمت خدا ببرد.

محمدحسنی همچنین بیان کرد: اگر خود ما بخواهیم از این سازمان تمجید کنیم، شاید صحیح نباشد اما باید نگاه کنیم به نگاه و نظر امامین انقلاب در این زمینه، در یک جایی حضرت امام می‌فرمایند: «عقیدتی سیاسی در ارتش جمهوری اسلامی ایران، آبروی اسلام است». حتما ایشان راهی و جایی را می‌دیدند که اینطور فرمودند. همچنین حضرت آقا هم فرمودند «نقش شما در رسیدن به نقطه مطلوب، نقش موثر و مهمی است» این نشان می‌دهد که فرماندهی معظم کل قوا از عملکرد عقیدتی سیاسی رضایت دارند‌.

رییس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش ادامه داد: جملات دیگری هم در این زمینه با همین شأنیت وجود دارد که وقتی این‌ها را کنار هم می‌گذاریم، می‌توان دریافت که این سازمان به مسئولیت و ماموریت خود عمل کرده است اما آیا این تمام راه بود؟ خیر. بلکه باید دقت کنیم و بدانیم که راه هنوز ادامه دارد. به عقیده من بیت‌الغزل کارهای ما فراگیرسازی طرح‌های فرهنگی مصباح از صدر تا سرپنجه است. اگر ما این طرح‌ها را فراگیر کرده و به آن عمل کنیم، توانسته‌ایم خواسته و نظر امامین انقلاب را محقق کنیم.

وی در پایان از حضور و زحمات پیشکسوتان عقیدتی تقدیر و تشکر کرد و ابراز داشت: عقیدتی سیاسی هرچه دارد از زحمات و تلاش های پیشکسوتان و تلاشگران این مجموعه و همچنین از برکت خون شهدا دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز