خبرگزاری کار ایران

برخورد سریع با مجرمان یکی از عوامل پیشگیری از وقوع جرم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۸۳۷

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به اینکه برخورد سریع با مجرمان یکی از عوامل پیشگیری از وقوع جرم است باید تلاش برای رشد پلیس درونی افراد، جنبه‌های نظارتی و بازرسی هم تقویت شود.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله مصطفی روز پنجشنبه در نشست مشترک با رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور و رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از زحمات مرتضی تمیزی رئیس سابق و آرزوی توفیق برای ابوالفضل ماه‌گلی رییس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با اشاره به حساسیت‌های این حوزه و لزوم توجه به ظرافت‌ها اظهار کرد: تلاش برای پیشگیری از جرائم بسیار مهم و قابل تقدیر است اما با توجه به زمینه‌های فراوان وقوع جرم در صورت بروز تخلف از نیروهای مسلح باید بعد از بررسی دقیق برخورد صورت گیرد و آمار کلی برخورد با تخلف‌ها اطلاع‌رسانی شود.

وی با اشاره به به دشواری انجام کارها در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: باید پشتیبانی‌های لازم از سوی سازمان قضائی نیروهای مسلح نیز انجام شود.

حجت الاسلام و المسلمین شکرالله بهرامی رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور نیز در این نشست با اشاره به روند کاهشی آمار جرایم نیروهای مسلح اظهار کرد: رسالت اولیه این سازمان پیشگیری از وقوع جرم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز