خبرگزاری کار ایران

آغاز به‌ کار چهار کارگروه تخصصی در معاونت امور زنان ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۶۳۶

کارگروه های تخصصی حوزه بین الملل، فقهی_حقوقی، ورزش و سلامت بانوان در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، رسما آغاز به کار کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، جلسه کارگروه فقهی-حقوقی، با حضور تعدادی از حقوقدانان و کارشناسان دینی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد تا لوایح و طرح‌های موجود در این خصوص، به صورت تخصصی مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد و نسبت به موارد اولویت دار زن و خانواده  اقدامات لازم قانونی-حقوقی صورت پذیرد.

همچنین در کارگروه ورزش بانوان که اساتید و مربیان ورزشی حضور داشتند؛ انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، مسائل مرتبط با پشتیبانی ورزش های همگانی و قهرمانی بانوان را در دستور کار قرار داده، و ارائه دیدگاه ها و تجربیات بانوانِ ورزشکار را در حل مسائل و مشکلات ورزشی آن‌ها، لازم و ضروری برشمرد.

جلسه بین الملل با حضور کارشناسان امور بین الملل همچنین  اساتید حقوق بین الملل تشکیل شد و مقرر شد در دو جنبه ابهام زدایی از جایگاه زن در ایران و همچنین حضور پررنگ  و موثر آنان در مجامع بین المللی و ارتباط با زنان فعال جهان تصمیمات لازم اتخاذ شود.

در ادامه، جلسه کارگروه زن و سلامت نیز با حضور تعدادی از پزشکان متخصص برگزار، و خلاء هایی در حوزه‌ بهداشت و سلامت، ناباروری، جمعیت، مرخصی زایمان و... مطرح شد.

 انسیه خزعلی همکاری با وزارت‌خانه ها و دستگاه‌های اجرایی را مهم دانسته و بر تامین نیازها و اعتبارات لازم  در این خصوص، تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز