خبرگزاری کار ایران

درصحن علنی مطرح شد؛

نیک‌بین: اجبار به تزریق واکسن عقلانی نیست/ قالیباف: موضوع واکسن کرونا دارای قواعد خاص پزشکی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۳۳۰۲

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده کاشمر گفت: بیان موضوع واکسن از تریبون مجلس کار صحیحی نیست و قواعد پزشکی خاص خود را دارد.

به گزارش ایلنا، جواد نیک بین نماینده کاشمر در مجلس یازدهم در جلسه صحن علنی امروز (۲۱ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین‌نامه‌ای ضمن گرامیداشت روز حافظ گفت: تذکر من در خصوص تزریق واکسن اجباری و دغدغه پدران و مادرانی است این روزها به نمایندگان منتقل می‌شود.

نماینده مردم کاشمر و بردسکن و خلیل آباد، کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضمن تشکر از وزیر بهداشت که انتقادات زیادی نیز داریم که به موقع اعلام می‌کنیم، باید بگویم اجبار کردن مردم برای واکسن غیرعاقلانه است زیرا واکسن درمان قطعی محسوب نمی‌شود و عوارض بسیار زیادی در کل دنیا به وجود آورده و ابتلا به کرونا بعد از تزریق دو دز واکسن به وفور مشهود است.

وی با اشاره به اینکه مجوز تزریق واکسن اضطراری بوده و واکسن کرونا مجوز قطعی دریافت نکرده است، ادامه داد: با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی می‌توان از انتقال بیماری جلوگیری کرد اما اجبار به تزریق واکسن عقلانی نیست.

دکتر محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر تأکید کرد: تذکر باید در موضوع باشد که این تذکر در دستور کار نبود، بیان موضوع واکسن از تریبون مجلس کار صحیح نیست و قواعد پزشکی خاص خود را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز