خبرگزاری کار ایران

سردار سلیمانی مطرح کرد؛

آمادگی سازمان بسیج مستضعفان برای ساخت خانه‌های زلزله زدگان کوهرنگ

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۸۶۵

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: به نیابت از رهبر معظم انقلاب، در صحنه‌هایی که مردم دچار خسارت می‌شوند به میدان می‌آییم و در کنار مردم هستیم.

به گزارش ایلنا، سردار غلامرضا سلیمانی در سفر به شهرستان زلزله زده کوهرنگ، گفت: هم اکنون مسأله اصلی ساخت مسکن‌های مردم است؛ چرا که مردم نجیب و وفادار سرزمین بختیاری حق زیادی گردن انقلاب دارند و نظام مقدس جمهوری اسلامی هم نشان داده که در این صحنه‌ها همچون زلزله در کنار مردم است.

وی گفت: برای ساخت و ساز سریع واحد‌های تخریب شده علاوه بر کمک و تسهیلات دولت، از لحاظ مالی و نیروی انسانی برای ساخت و ساز سریع و همچنین اسکان موقت کمک خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان با اشاره به لزوم ایمن سازی چشمه ها، مدارس و خانه‌های بهداشت در مناطق زلزله زده، خاطرنشان کرد: مسأله اصلی ساخت خانه‌های مردم است که با همت فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری و پیگیری رئیس بسیج سازندگی کشور، آمادگی ساخت خانه‌های زلزله زدگان را داریم.

سردار سلیمانی با اشاره به هماهنگی‌های اولیه و تهیه تیپ نقشه‌ها و الگو‌ها با همکاری دولت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، گفت: علاوه بر کمک دولت و وام بلاعوض دولت، سازمان بسیج مستضعفان هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ نیروی انسانی آماده کمک به مردم زلزله زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز