خبرگزاری کار ایران

هیات گروه دوستی پارلمانی ایران -پاکستان وارد اسلام‌آباد شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۳۷۴

هیأتی از اعضا گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان به ریاست احمد امیرآبادی فراهانی بامداد دوشنبه به وقت محلی وارد «اسلام‌آباد» شد.

به گزارش ایلنا، گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان بنا به دعوت نوید قمر رئیس گروه دوستی پارلمانی پاکستان و ایران جهت تبادل نظر درباره تحکیم روابط پارلمانی و تقویت همکاری های فیمابین به اسلام‌آباد سفر کرده است.

در بدو ورود هیات گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان به فرودگاه  اسلام آباد، سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان و «سردار نصرالله خان درشک» نماینده مجلس ملی پاکستان در فرودگاه بین المللی اسلام‌آباد از رئیس و اعضای گروه دوستی پارلمانی کشورمان استقبال نمودند.

رییس و اعضای گروه دوستی پارلمانی ایران و پاکستان در این سفر قرار است با روسای مجالس ملی و سنای پاکستان، اعضای گروه‌های دوستی در مجالس این کشور و همچنین برخی از مقامات دولتی دیدار داشته باشند و در خصوص گسترش تعاملات پارلمانی میان دو کشور، تحکیم همکاری‌های دوستانه در حوزه‌های مختلف گفتگو و تبادل نظر کنند.

در ادامه این سفر، هیات گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان قرار است با سفر به شهر کراچی در جنوب پاکستان با مقامات دولت ایالتی و پارلمانی دیدار و گفتگو داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز