خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو، رئیس پلیس امنیت اقتصادی و فرمانده نداجا به کمیسیون اقتصادی می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۲۹۸

هفته جاری وزیر نیرو، رئیس پلیس امنیت اقتصادی و فرمانده نیروی دریایی ارتش جهت بررسی موضوعات مرتبط با حوزه‌های خود به کمیسیون اقتصادی می‌آیند.

به گزارش ایلنا، دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تاریخ (یکشنبه ۱۸ مهرماه) لغایت ‌(چهارشنبه ۲۱ مهرماه) به شرح ذیل اعلام شد.

نمایندگان روز یکشنبه از ساعت ۱۴ الی۱۵:۳۰ بررسی برنامه‌های پیشنهادی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی کشور در دولت سیزدهم و نیز ارائه گزارش کمیته تخصصی درخصوص "طرح اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی" در کمیسیون اقتصادی در دستور کار دارند.

همچنین در این روز از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۳۰ نشست مشترک کمیسیون اقتصادی با رئیس پلیس امنیت اقتصادی به مناسبت هفته نیروی انتظامی به‌منظور بررسی آخرین اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در حوزه ماموریت‌های مرتبط با امنیت اقتصادی کشور برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش روز سه شنبه نیز از۱۳:۳۰ الی ۱۴ فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف بررسی موضوع اقتصاد دریا محور به این کمیسیون می‌آید.

همچنین در این روز از ساعت ۱۴ الی ۱۶ وزیر نیرو جهت بررسی موضوعاتی به کمیسیون اقتصادی می‌آید. موضوعات قابل بررسی عبارتند از: ۱- جوابیه وزارت نیرو به مکاتبه شماره ۵۳۱۶۰ مورخ ۲۸/۶/۱۴۰۰ درخصوص برنامه و مهلت پیشنهادی وزارت نیرو برای رعایت احکام قانونی و رفع تخلفات شناسایی شده در گزارش ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی با موضوع "آثار اقتصادی نقض قوانین و مقررات حوزه صنعت برق" ۲- بررسی پیامدهای تصمیم اخیر وزارت نیرو در توقف خرید تضمینی برق و نرخ‌گذاری خرید برق نیروگاه‌های تجدیدپذیر و آثار اقتصادی آن ۳- بررسی برنامه وزارت نیرو برای جلوگیری از خاموشی در ماه‌های پایانی سال جاری با توجه به وابستگی صنعت برق به سوخت فسیلی.

روز دوشنبه نیز از ساعت ۸ الی ۹ جلسه "کارگروه بازرگانی" به منظور بررسی تقاضاهای تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و از ساعت ۹ تا ۱۰ جلسه این کارگروه به منظور بررسی لایحه اصلاح قانون امور گمرکی برگزار می‌شود، همچنین از ساعت۱۰ تا ۱۱جلسه "کارگروه بازار سرمایه" به منظور بررسی نهایی طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد و از ساعت ۱۱تا  ۱۲جلسه "کارگروه حسابرسی" به منظور بررسی طرح نظام جامع حسابداری و حسابرسی برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش روز چهارشنبه نیز از ساعت ۱۲ تا ۱۳ هیأت رئیسه کمیسیون درخصوص بررسی اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح تشکیل جلسه می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز