خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل ارتش:

نیروی انتظامی پیام‌آور آرامش و آسایش مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۱۰۴۱

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک هفته نیروی انتظامی، نوشت: کارکنان ناجا با حضور موثر، ایجاد و تثبیت امنیت و ارائه خدمات متعدد، همواره پیام‌آور آرامش و آسایش مردم بوده و در این مسیر مقدس، شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در پیام تبریکی به سردار سرتیپ حسین اشتری، به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی، نوشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه ایثارگران آن نیروی ولایی و مردمی است که با اندیشه ملهم از قرآن و عترت و رهنمودهای حکیمانه امام خامنه ای عزیز در تامین امنیت کشور عزیزمان و خدمت به مردم از بذل جان نیز دریغ نکرده اند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: کارکنان مخلص، مقتدر و سخت‌کوش آن نیروی خوشنام با حضور موثر در مرزها، استقرار در مناطق و نقاط حساس کشور و ایجاد و تثبیت امنیت شهرها، روستاها و راهها و ارائه خدمات متعدد انتظامی، همواره پیام آور آرامش و آسایش مردم بوده و در این مسیر مقدس، شهدای بسیاری را تقدیم کرده اند.

سرلشکر موسوی یادآور شد: امروز به خط رضایت فرمانده معظم کل قوا و به کوری چشم دشمنان، همدلی و تعامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در شرایط بسیار مطلوب قرار داشته و در پرتو رهنمودهای راهگشای امام خامنه ای عزیز، این اتحاد و همیاری در راستای تقویت عزت و اقتدار ایران سربلند اسلامی و خدمت به مردم، ارتقا یافته است.

وی با تبریک ایام بزرگداشت نیروی انتظامی و با ادای احترام به روح مطهر شهدای گرانقدر و ایثارگران نیروی انتظامی، از خدای متعال توفیقات روزافزون فرمانده نیروی انتظامی را مسالت کرده و برای سرتیپ اشتری ابراز امیدواری کرد در اعتلای نام و جایگاه ایران سربلند اسلامی و خدمت هر چه بیشتر به مردم مومن، شریف و شایسته کشور بیش از پیش موفق وسربلند باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز