خبرگزاری کار ایران

رئیسی:

پیشرفت ۲۰ درصدی پروژه راه‌آهن شیراز – بوشهر- عسلویه پس از ۱۴ سال، قابل توجیه نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۹۲۴

رئیس جمهور اتصال به خطوط راه آهن را از مطالبات اساسی مردم استان بوشهر دانست و گفت: مصمم هستیم در تکمیل و راه‌اندازی پروژه خط آهن شیراز- بوشهر- عسلویه شتاب ایجاد کنیم.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی در بازدید میدانی با هدف رفع موانع تکمیل راه‌آهن شیراز- بوشهر- عسلویه، پیشرفت ۲۰ درصدی این طرح را پس از حدود ۱۴ سال غیرقابل توجیه دانست و گفت: مدیران طرح باید برای تکمیل و راه‌اندازی این خط آهن تلاش مضاعف کنند و لازم است در روند تکمیل آن جهش ایجاد شود.

رئیس جمهور گفت: تاخیر در اجرای پروژه‌ها موجب اتلاف منابع و فرسودگی تجهیزات می‌شود لذا باید برای اتمام پروژه‌ها همت جدی وجود داشته باشد و اعتبارات این پروژه حتما در بودجه سال آینده گنجانده ‌شود.

رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های گسترده و متنوع استان بوشهر، گفت: با ظرفیت‌های عظیمی که در استان وجود دارد، نباید مردم این منطقه با مشکلاتی همانند کم‌آبی مواجه باشند و همه باید تلاش کنیم شرایط مطلوب برای آرامش خاطر مردم ایجاد شود.

رئیس جمهور تاکید کرد: مشکلات استان بوشهر قابل حل است و در دولت مصمم هستیم طرح‌هایی را که در سطح استان به سرانجام نرسیده، پیگیری و نهایی کنیم.

در بازدید رئیسی، وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استان گزارشی از آخرین وضع احداث راه‌آهن شیراز- بوشهر- عسلویه ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز