خبرگزاری کار ایران

دستور کار هفته آتی کمیسیون آموزش مجلس اعلام شد؛

بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و موسسه تحقیقات واکسن رازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۰۸۴۰

اعضای کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس هفته آینده بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی را دستور کار خود دارند.

به گزارش ایلنا، اعضای کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس هفته آینده در روزهای یکشنبه دوشنبه و سه شنبه (۱۸ تا ۲۰ مهرماه)  دستور کارهای مختلفی را در برنامه خود دارند.

 بر این اساس در روز یکشنبه اعضای کمیسیون آموزش مجلس، گزارش معاونت تربیت و آموزش نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته ناجا را استماع می‌کنند.

 در ادامه نیز بررسی شور دوم طرح اصلاح موادی از قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار کمیسیون آموزش در روز یکشنبه قرار دارد.

 بازدید از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و بازدید از موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی در دستور کار اعضای کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری در روز دوشنبه خواهد بود.

 در روز سه شنبه نیز بررسی لایحه نحوه کمکهای اشخاص حقیقی حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور (اعاده شده از شورای نگهبان) و بررسی تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان مجلس از عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی از سال ۱۳۹۱ تاکنون در دستور کار کمیسیون آموزش مجلس قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز