خبرگزاری کار ایران

امیر سپهری‌راد:

دانشگاه پدافند هوایی به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۹۳۶

معاون هماهنگ کننده پدافند هوایی ارتش گفت: دانشگاه پدافند هوایی توانسته است به موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی دست پیدا کند.

به گزارش ایلنا، امیر سپهری‌راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع استادان، فرماندهان و دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه امروز وضعیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه پدافند هوایی رشد چشم گیری دارد، اظهار کرد: دانشجویان باید با تلاش منسجم و هدفمند به پله‌های ترقی و پیشرفت در تراز انقلاب اسلامی برسند.

وی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید به بهترین نحو ممکن از فضای آموزشی و پژوهشی دانشگاه استفاده کنند، افزود: دانشجویان باید با بینش و هوشیاری بالا به چنان درجه‌ای از توان علمی برسند که در عرصه‌ها ی مختلف علوم پدافندی صاحب نظر و ایده باشند.

امیر سپهری راد با تاکید بر اینکه دانشگاه خاتم الانبیاء (ص) باید مظهر اقتدار، نظم، جهاد علمی و روشن فکری باشد، تصریح کرد: دانشجویان باید با ارائه الگویی مناسب برای دانشجویان سایر دانشگاه ها و نسل جوان کشور، در پایه ریزی مستحکم گام دوم انقلاب پیشتاز باشند؛ هدفمند بودن دانشجو و آموختن علوم نظامی در کنار فعالیت‌های علمی معجزه می‌کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه دانشگاه پدافند هوایی توانسته است به موفقیت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی دست پیدا کند و تربیت یافتگان خویش را به بدنه نیروی پدافند تزریق کند، ادامه داد: دانشگاه خاتم الانبیاء(ص) با بکارگیری همه نیروها و آزادسازی حداکثر توانایی‌ها و پتانسیل‌های دانشجویان خود می‌تواند در آینده‌ای نه چندان دور به رشد و بالندگی بسیار بالایی برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز