خبرگزاری کار ایران

خدابخشی در تشریح نشست کمیسیون برنامه و بودجه:

اولویت‌های وزارت نفت در خصوص افزایش تولید و فروش نفت و گاز با حضور اوجی بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۳۸۵

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:اولویت‌های وزارت نفت در خصوص توسعه میادین، افزایش تولید و فروش نفت و گاز با حضور اوجی بررسی و نمایندگان نظرات و نگرانی‌های خود را در خصوص تامین منابع درآمدی بودجه عمومی کشور از محل فروش نفت و عدم حمایت وزارت نفت از ساخت پالایشگاه ها توسط بخش خصوصی را مطرح کردند.

به گزارش ایلنا، محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح نشست امروز کمیسیون متبوع خود گفت: این نشست با حضور اوجی وزیر نفت و معاونان وی با هدف ارائه گزارش و بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه‌ها و اولویت‌های این وزارتخانه در توسعه میادین، افزایش تولید و فروش نفت و تحقق منابع پیش بینی شده در بودجه سالجاری برگزار شد.

وی ادامه داد: وزیر نفت در این جلسه گزارشی از اقدامات یک ماه اخیر خود ارائه و برنامه‌های کوتاه مدت خود را در خصوص رفع مشکلاتی که امکان دارد در فصول سرد سال ایجاد شود، تشریح کرد. اوجی اعلام کرد توانسته مصوبه افزایش نرخ کرایه کامیون‌های حامل سوخت را از هیئت وزیران دریافت کند تا این اقدام موجب ترغیب رانندگان تانکرهای سوخت‌رسان جاده ای شود.

خدابخشی تاکید کرد: همچنین وزیر نفت برنامه‌ خود را برای انتقال و تامین سوخت نفت و گاز نیروگاه ها و افزایش حداکثری تحویل سوخت به نیروگاه ها را تشریح و در ادامه اعلام کرد، طرح های بلند مدت برای ایجاد توازن در بخش عرضه و تقاضا برای گاز، برنامه‌هایی برای جلوگیری از خام‌فروشی، طرح های پیشران و صنایع تکمیلی پتروشیمی و ... در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: نمایندگان در ادامه جلسه نظرات و نگرانی‌های خود را در خصوص تامین منابع درآمدی بودجه عمومی کشور از محل فروش نفت و عدم حمایت وزارت نفت از ساخت پالایشگاه ها توسط بخش خصوصی مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز