خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رئیس‌جمهور روز ملی جمهوری خلق چین را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۲۲۶

رئیس جمهور در پیامی با تبریک فرارسیدن روز ملی و هفتاد و دومین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین، ابراز امیدواری کرد در فصل نوین روابط دو کشور، همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی ارتقا و گسترش یابد.

به گزارش ایلنا، متن پیام سید ابراهیم رئیسی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای شی جین پینگ

رئیس جمهوری خلق چین

فرا رسیدن روز ملی و هفتاد و دومین سالگرد تاسیس جمهوری خلق چین را به جنابعالی و ملت بزرگ چین صمیمانه تبریک می‌گویم.

موفقیت‌های شکوهمند چین طی دهه‌های اخیر، مرهون اتحاد و همبستگی ملت بزرگ آن کشور و رهبرانی خردمند همچون جناب‌عالی برای نیل به رشد و توسعه ملی بوده است.

تعهد پایدار چین به اولویت مساله «توسعه» در دستورکار سیاست جهانی، حکایت از چشم‌انداز چین واحد از یک نظم بین‌المللی عادلانه، مردم‌گرا و به نفع همه کشورها، بخصوص کشورهای درحال توسعه دارد.

ایران و چین به عنوان دو تمدن بزرگ صلح‌طلب و شرکای جامع راهبردی می‌توانند با همراهی راهبردی و همکاری‌های برد- برد، زمینه تحقق چندجانبه گرایی حقیقی را فراهم آورند. قطعا اعتماد پایدار بین دو کشور می‌تواند بستر همکاری‌ها را در قالب ابتکار جاده- کمربند و همچنین برنامه جامع همکاری،گسترش دهد و همکاری‌های بین منطقه‌ای را به توسعه، ثبات و صلح تبدیل کند.

امیدوارم در فصل نوین روابط دو کشور، شاهد ارتقا و گسترش همکاری‌ها در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و همچنین عملیاتی کردن مشارکت راهبردی باشیم.

سلامتی و موفقیت آن‌جناب و بهروزی مردم جمهوری خلق چین را آرزومندم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز