خبرگزاری کار ایران

رئیسی:

بهترین لحظات من حضور در اجتماعات مردمی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۰۷۹

رئیس جمهور تاکید کرد: برای من بهترین لحظات این است که در اجتماعات مردمی باشم بهترین لحظات بنده به عنوان یک خدمتگزار این است که در جمع شما باشم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدابراهیم رئیسی در جریان سفر به یاسوج در جمع مردم تنگ سرخ گفت: از دیدار شما بسیار خرسندم. ما آمدیم اینجا سد را ببینیم، در مسیر گفتم ماشین را نگه بدارند خدمت شما برسیم منتهای مراتب چون شما عزیزان، آقایان و  خانم‌ها مطالبتان متعدد است؛ عزیزمان سرمایه‌گذار است، خانوم مطلب دیگری می‌گوید  و آقا جانباز عزیزی هستند که مطالب دیگری می گویند خواهشم این است برای اینکه مطالب هر کدام جای خودشان پیگیری شود اگر نامه‌ای دارید دوستان ما از شما بگیرند.

رئیس جمهور تاکید کرد:انشاالله این نامه‌ها حتماً مورد توجه خواهد گرفت، اگر هم نامه ندارید اشکالی ندارد من در  استان هستم انشاالله نامه‌هایتان را بروید و بنویسید موضوع تان را هم قشنگ مطرح کنید حتما بدانید مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد:  از اینکه در جمع شما آمده ام صدای شما را شنیدم مطالب شما را شنیدم بسیار خرسندم. برای من بهترین لحظات این است که در اجتماعات مردمی باشم بهترین لحظات بنده به عنوان یک خدمتگزار این است که در جمع شما باشم.

رئیس قوه مجریه خطاب به مردم تنگ سرخ گفت: منتهای مراتب برای اینکه برسیم و مسائل  را پیگیری کنیم و صرف شنیدن نباشد شما فقط فرمایش کنید بنده هم بشنوم این مسئله به جایی نمی‌رسد،  بلکه باید پیگیری شود بنابراین خواهشم این است که اگر نامه‌های  مرقوم فرمودید به دوستان بدهید اگر هم نوشتی بنویسید حتما پیگیری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز