خبرگزاری کار ایران

به طور سرزده:

وزیر کشور از ایستگاه میدان حسن‌آباد آتش‌نشانی تهران بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۴۸۲

همزمان با هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی و برای نخستین بار وزیر کشور به طور سر زده از یکی از ایستگاه های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، همزمان با هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی و برای نخستین بار وزیر کشور به طور سر زده از یکی از ایستگاه های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بازدید کرد.

احمد وحیدی در این بازدید، روز آتش نشانی و ایمنی را به همه آتش نشانان کشور و همچنین همکاران ایستگاه آتش نشانی میدان حسن آباد سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تبریک گفت و برای آنان در ایفای وظایف و مسئولیت های خطیر تامین ایمنی شهر و سلامت شهروندان در برابر حوادث  آرزوی موفقیت روزافزون و  سلامتی کرد.

در جریان این بازدید که جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریها هم حضور داشت، توضیحاتی در خصوص اقدامات و برنامه های وزارت کشور و شهرداری تهران در زمینه تقویت و ساماندهی وضعیت آتش نشانی ها از جمله تهیه و تقدیم لایحه مدیریت یکپارچه ایمنی و آتش نشانی، تامین منابع و اعتبارات مورد نیاز در قانون بودجه سال ۱۴۰۰، نحوه امداد رسانی و تجهیزات و ماشین آلات موجود و مورد نیاز و آموزش و توانمند سازی منابع انسانی و مسائل حوزه اداری و استخدامی مطرح شد و به سوالات مدنظر وزیر کشور پاسخ داده شد.

وزیر کشور همچنین ضمن استماع مسائل و مشکلات حوزه کاری آتش نشانان، دستور رسیدگی به این موضوعات را صادر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز