خبرگزاری کار ایران

هشتمین رئیس سازمان صدا و سیما چه کسی است؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۳۹۹

رئیس جدید رسانه ملی که گفته می‌شود چهره‌ای برخاسته از بدنه سازمان صدا و سیما محسوب می‌شود، از نظر طیف سیاسی فردی نزدیک به سعید جلیلی بوده که پیش‌تر معاون رسانه‌ای دبیر شورای عالی امنیت ملی در دوره جلیلی را برعهده داشته است.

به گزارش ایلنا، پیمان جبلی در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ در بخش‌های مختلف خبری و تولیدی رسانه ملی به عنوان دبیر، سردبیر و کارشناس و نویسنده حضور داشته و گفته می‌شود طراحی و راه‌اندازی گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو از ابتکارات او بوده است.

جبلی ۵۴ ساله که از چهره‌های نزدیک به سعید جلیلی شناخته می‌شود در سال ۱۳۸۳، دکتری فرهنگ و ارتباطات را کسب کرده و همچنین عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیما محسوب می‌شود.

رئیس جدید رسانه ملی در سال های اخیر در راس دو معاونت برون‌مرزی و سیاسی سازمان صدا و سیما حضور داشته است، ضمن آن که پیشتر در مدیریت های میانی رسانه ملی از جمله مدیرکل اخبار داخلی واحد مرکزی خبر و مدیرکل اخبار شبکه العالم هم بوده است.

جبلی که گفته می‌شود به دو زبان انگلیسی و عربی تسلط دارد، در دوران جنگ ۳۳ روزه لبنان، مدیر دفتر شبکه العالم در بیرون بود.

وی مدتی هم معاون رسانه‌ای دبیر شورای عالی امنیت ملی و همزمان با تحولات بیداری اسلامی سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس و معاون امور بین‌الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی را عهده‌دار بوده است.

پیمان جبلی که امروز با حکم رهبر معظم انقلاب سکان رسانه ملی را در دست گرفت، هشتمین رئیس صدا و سیما محسوب می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز