خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی ارتش:

ملت ایران پرچمدار دفاع از کشور در برابر جبهه استکبار است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۳۸۵

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اگرچه سال‌های متمادی از دوران دفاع مقدس می‌گذرد، اما عرصه دفاع همچنان ادامه دارد و امروز بسیجیان و ملت بزرگ ایران پرچمدار دفاع از کشور در برابر جبهه استکبار هستند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمد محمودی در همایش فرماندهان بسیج و ائمه جماعات کوی‌های سازمانی ستاد ارتش، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: اگرچه سال‌های متمادی از دوران دفاع مقدس می‌گذرد، اما عرصه دفاع همچنان ادامه دارد و امروز بسیجیان و ملت بزرگ ایران پرچمدار دفاع از کشور در برابر جبهه استکبار هستند.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: دفاع مقدس یادآور حماسه‌های بزرگ دلاورمردان ارتش، سپاه، بسیج، جهاد و سایر نیروهای مسلح است که با پشتوانه مردمی توانستند با دستان خالی پیروزی ایمان و اعتقاد را بر تجهیزات و ادوات رقم زنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد دهدار رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش هم در این مراسم گفت: دفاع مقدس یادآور رشادت و سلحشوری بزرگمردانی است که با ایثار و جوانمردی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کردند و کمبود امکانات و تجهیزات نتوانست در اراده پولادین آنها خللی ایجاد کند.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران امروز به برکت حماسه‌های دفاع مقدس در کشوری امن زندگی می کنند، تاکید کرد: پیروزی‌های به دست آمده در دوران دفاع مقدس مرهون پشتیبانی مردم از نیروهای مسلح بود و رمز موفقیت‌های بزرگ در آن دوران اتحاد، وحدت و همدلی نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، بسیج و سایر نیروها در آن دوران بود.

رییس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با اشاره به نقش روحانیت در دوران دفاع مقدس گفت: روحانیون در عرصه‌های مختلف نبرد در دوران دفاع مقدس همواره در کنار ارتشیان و سایر نیروهای مسلح بودند.

وی حضور روحانیون در کنار رزمندگان را تلفیق رزم و معنویت‌ عنوان کرد و اظهار داشت: ثمره این حضور، کسب فتوحات ارزشمند و رسیدن به اقتدار است.

دهدار با بیان اینکه جنگ و دفاع مقدس ما در واقع یک دانشگاه خودسازی برای رزمندگان اسلام بود، گفت: در این دانشگاه افرادی همچون شهیدان سپهبد صیاد شیرازی و سردار سپهبد سلیمانی تربیت شدند.

در ادامه این مراسم امیر سرتیپ دوم مجتبی جعفری، آزاده و پیشکسوت دفاع مقدس ارتش به بیان خاطراتی از حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس پرداخت و در پایان از فرماندهان بسیج و ائمه جماعات کوی‌های سازمانی ستاد ارتش تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز