خبرگزاری کار ایران

رئیس قوه قضاییه فردا به قزوین می‌رود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۲۷۸

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به‌منظور بررسی مشکلات قضایی مردم استان قزوین به‌ این استان سفر می‌کند‌.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه برنامه‌های تحولی برای بهبود خدمت‌رسانی و تسریع در حل مشکلات قضایی مردم در دوره مسئولیت خود، فردا پنجشنبه (هشتم مهر ماه)‌ در راس هیأتی به استان قزوین می‌رود‌.

حضور در جلسات شوراهای قضایی و اداری استان، دیدار با اقشار مختلف مردمی و نشست با صنعت‌گران، تولیدکنندگان و کارآفرینان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه قاضی القضات به استان قزوین است‌.

ورود کارشناسی و عملیاتی به مسائل قضایی و مشکلات مردم در حوزه حقوق عامه از اهداف‌ و ویژگی‌های سفرهای استانی رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی است‌‌.

 محسنی اژه‌ای از بدو تصدی مسئولیت‌ عدلیه، پیشگیری از جرم‌ و شکل‌گیری پرونده‌های قضایی به ویژه‌ پرونده‌های کثیرالشاکی و ارتقای خدمت رسانی و تسریع در حل مشکلات مردم از طریق هوشمندسازی و اصلاح ساختارها‌ و روندهای معیوب را در دستور کار قرار داده که بازدید از مراکز قضایی و مجوعه‌های مرتبط، سفرهای استانی و برگزاری نشست‌های نخبگانی برای بررسی تخصصی پرونده‌ها‌ و موضوعات مبتلابه‌ جامعه با همین رویکرد انجام می‌شود‌.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز