خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

دستاوردهای بی‌نظیر دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۱۶۷

امیر سرتیپ صباحی فرد در بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جلوه حماسه عاشورا در دوران معاصر است و همچنان که فرهنگ عاشورا سینه به سینه توسط محبان سیدالشهدا(ع) زنده نگه داشته و منتقل شده است، خاطره دلاورمردیها، رشادت ها و جانبازی‌های رزمندگان دفاع مقدس هم باید نسل به نسل برای جوانان نقل شود.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه دفاع مقدس در شهرک شهید بهشتی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: رسالت مهم فعالان فرهنگی دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای بی‌نظیر دوران دفاع مقدس برای نسل جوان است. ما در مقابل خون شهدا و رشادت های دلاورمردان دفاع مقدس مسئولیم و برای احیا و انتقال این فرهنگ غنی و پربار وظیفه سنگینی برعهده داریم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی عنوان کرد: اینگونه نمایشگاه ها که در راستای حفظ ارزش‌ها، نشر آثار دفاع مقدس و پاسداشت ایثار و ازخودگذشتگی برپا شده گوشه‌ای از آن حماسه عظیم را در قالب نمایشگاه هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشته است. شهدای هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در اذهان جهانیان باقی خواهند ماند و رشادت‌های آنها هرگز فراموش نخواهد شد.

امیر سرتیپ صباحی فرد تصریح کرد: دفاع مقدس جلوه حماسه عاشورا در دوران معاصر است و همچنان که فرهنگ عاشورا سینه به سینه توسط محبان سیدالشهدا زنده نگه داشته و منتقل شده است، خاطره دلاورمردیها، رشادت ها و جانبازی‌های رزمندگان در دفاع مقدس هم باید نسل به نسل برای جوانان نقل شود.

وی افزود: همانطور که در سوگ سید الشهدا(ع)، برای تبین حماسه عاشورا مراسم برگزار می شود تا فرهنگ عاشورا به مردم شناسانده شود، در هفته دفاع مقدس هم باید فرهنگ دفاع مقدس را برای جوانان امروز بازگو کنیم.

بنابراین گزارش، نمایشگاه دفاع مقدس در شهرک شهید بهشتی برپا شده و شامل غرفه های تجهیزات پدافندی، جنگ نوین، غرفه حجاب و عفاف، کتاب و محصولات فرهنگی، غرفه کودک، غرفه اقتصاد مقاومتی – کالای ایرانی و ... است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز