خبرگزاری کار ایران

معاون قضایی دادستان کل کشور:

امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهداست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۰۹۳

معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه گفت: امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهداست.

به گزارش ایلنا، سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های دفاع و مقاومت قوه قضاییه بیان داشت: در بازدیدی که از غرفه‌های مختلف مجموعه قوه قضاییه که در این نمایشگاه حضور داشتند، خدمات‌رسانی و دستاورد‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌اند؛ همچنین خدمات خوبی در حوزه ثبت، سامانه‌های متنوع الکترونیکی، خدمات پزشکی و واکسیناسیون عمومی را در این نمایشگاه داشته‌ایم.

وی با اشاره به میز خدمت و مشاوره‌های حقوقی در این نمایشگاه اظهار کرد: با حضور در این نمایشگاه و با رویت تصاویر و جمال شهدای هشت سال دفاع مقدس و جان‌فشانی‌هایشان، به معنویت انسان افزوده می‌شود.

معاون قضایی دادستان کل کشور عنوان کرد: اگر امروز این امنیت و اقتدار در کشور است، مدیون خون تمام شهدایی است که تعدادی از این عزیزان متعلق به دستگاه قضایی هستند و درسی که در بازدید از این نمایشگاه می‌توان گرفت این است که امانت‌دار خون شهدای معزز باشیم و قطعا توصیه شهدا برای ما خدمت کردن خالصانه به مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز