خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور:

مبارزه با فساد مستلزم به میدان آمدن مسئولان و مدیران است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۸۵۷

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور گفت: واقعیت امر آن است که مبارزه با فساد مستلزم اقدام عملی و به میدان آمدن مسئولان و مدیران است.

به گزارش ایلنا، ابوطالب شفقت در نشست بررسی اجرای قانون نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد با اشاره به اینکه مساله مبارزه با فساد از جمله تاکیدات همیشگی در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: واقعیت امر آن است که مبارزه با فساد مستلزم اقدام عملی و به میدان آمدن مسئولان و مدیران است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با اشاره به رویکرد جدی دولت سیزدهم برای مقابله با فساد، خاطرنشان کرد: متناسب با سیاست‌های کلی دولت مردمی، وزارت کشور هم به سهم خود به عنوان دستگاه حاکمیتی و فرابخشی در تلاش برای مبارزه با فساد در سطوح مختلف مدیریتی است.

وی دراین باره به نقش مهم و خطیر دو مرکز حراست و مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی اشاره کرد و گفت: این دو مرکز پیشرو در مقابله و شناسایی گلوگاه‌های اصلی فساد هستند که باید با هوشمندی عمل کنند.

شفقت همچنین به استفاده از نظرات تخصصی کارشناسان و متخصصان هم اشاره کرد و گفت: باید موثرترین روش و متد در مبارزه با فساد به کار گرفته شود.

در این نشست همچنین مقرر شد کارگروهی بومی در وزارت کشور در حوزه مبارزه با فساد شکل گرفته و این کارگروه در تعامل با کارگروه مرکز مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی ریاست جمهوری نسبت به شناسایی گلوگاه‌های فساد اقدام مشترک کند.

این نشست با حضور محمد ابراهیم شوشتری مشاور وزیر و رییس مرکز حراست، علی طالبی رئیس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی، امیر شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار، رضا همایونی فر مدیرکل دفتر اقتصادی و علی خلیلی مدیرکل دفتر تشکیلات و بهبود روش‌ها در محل وزارت کشور برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز