خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی بعثت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۵۲۰

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، در ادامه بازدیدهای میدانی خود از مجتمع قضایی بعثت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، یحیی جعفری به همراه معاونان خود در امور حقوقی و کیفری، در مجتمع قضایی بعثت حاضر شد و با حجت‌الاسلام والمسلمین علیپور سرپرست این مجتمع اقدام به برگزاری نشست کرد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: همه ما امنیت و آرامش کنونی را مدیون خون شهدا هستیم و باید با انجام صحیح وظایف محوله خود، در راستای پاسداشت از تلاش‌های این عزیزان گام برداریم.

وی همچنین خطاب به سرپرست مجتمع قضایی بعثت تاکید کرد که در انجام امورات طرفین پرونده‌ها، کاهش اطاله دادرسی و تکریم ارباب رجوع کوشا باشند؛ چرا که مردم، ولی نعمت ما محسوب می‌شوند و باید قوه قضاییه را تبدیل به محل آرامش و احقاق حق همه جانبه برای آن‌ها کنیم.

جعفری در نشست با سرپرست مجتمع بر نظارت و مدیریت بیشتر در انجام کارها تاکید کرد و در ادامه این بازدید به همراه سرپرست مجتمع بعثت و معاونین خود ضمن سرکشی از شعب و دیدار با پرسنل، اقدام به ملاقات حضوری با مراجعان کرد که طی آن پس از استماع مشکلات آن‌ها، دستورات مقتضی برای گره گشایی در امورات مردم را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز