خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

راز توفیق ما در دفاع مقدس «مدیریت آسمانی امام» و «اعتقاد قلبی مردم» بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۶۲۶۵

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دفاع مقدس گنجی عظیم و پایان‌ناپذیر است که می‌تواند تاریخ اسلام را سال‌های متمادی تغذیه کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز در نخستین همایش ملی فرزندان طلبه کارکنان ارتش که با حضور امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش و امیر حمزه علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، طی سخنانی، گفت: یکی از رویش های مهم انقلاب اسلامی انتخاب مسیر طلبگی توسط فرزندان نظامیان است، شاید عمق این سخن حقیر خود را چندان نشان ندهد اما در آینده ژرفای آن روشن خواهد شد که این چه رویش با برکتی است که از میان فرزندان نظامیان نسلی برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی  برخاسته‌اند.

وی ادامه داد: دفاع مقدس گنجی عظیم و پایان ناپذیر است که می تواند تاریخ اسلام را سال‌های متمادی تغذیه کند؛ به شرط آنکه ما هنر استخراج و فرآوری این گنجینه عظیم را داشته باشیم و از آنجا که جای تردید نیست که این انقلاب در همه جای دنیا با روحانیت مذهبی شناخته شده است؛ در نتیجه گفتن، شنیدن، نوشتن، سرودن در ارتباط با جنگ یکی از رسالت های علمداران فرهنگ انقلاب یعنی روحانیت است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سایر امور فرمودند از خدمتگزاران در مسئولیت های مختلف انتظار ۱۰ برابری دارم اما در خصوص نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس از مسئولان امر انتظار صدبرابری دارم.

محمدحسنی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مقامات عراق در زمان جنگ به دنبال تجزیه ایران و تقسیم ایران به پنج ایران کوچک بودند، در میانه جنگ، هدف خود را از تجزیه به منهدم کردن رژیم تازه استقرار یافته و نابودی ایران تغییر دادند؛ این ها سخنان مقامات عراق در سال‌های جنگ بود. اما در حالی که مجموع سرزمین های جدا شده در جنگ های طی دویست سال پیش از انقلاب اسلامی ۳/۵ میلیون کیلومتر شده است، در جنگ تحمیلی هشت ساله علیرغم اینکه قدرتهای بزرگ جهان حامی صدام بودند یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.

وی افزود: علت این پیروزی مدیریت آسمانی امام(ره) بود که باعث شد برای نخستین‌ بار در ۲۰۰ سال گذشته سربلند باشیم. این انقلاب بدون تردید مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است و ما باید با خودسازی و اصلاح امور بسترساز ظهور ایشان باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین عامل پیروزی در دوران دفاع مقدس را ایمان و اعتقاد قلبی مردم ما بود چراکه اگر عوامل تعیین کننده جنگ منحصر در تجهیزات و ادوات بود، باید حرف آخر را صدام می زد اما همانطوری که دفاع مقدس به ما نشان داد در این دنیا عوامل دیگری هم موثر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز