خبرگزاری کار ایران

سفیر کشورمان در آذربایجان:

هیچ قدرت قلدر خارجی نمی‌تواند حتی فکر تجاوز به ایران را به مخیله‌اش راه دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۶۳۳

سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان تاکید کرد: ایران یکی از قدرت‌های نظامی نیرومند در جهان است که توانمندی‌های دفاعی‌اش برای ایجاد بازدارندگی است.

به گزارش ایلنا، سیدعباس موسوی در مراسم پرشکوه جهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس ملت ایران که با حضور دیپلمات ها و نمایندگان نظامی خارجی در باکو برگزار شد، گفت: امروز هیچ قدرت قلدر خارجی نمی‌تواند حتی فکر تجاوز به ایران را به مخیله اش راه دهد.
وی خاطرنشان کرد : جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت های نظامی نیرومند در جهان است که توانمندی های دفاعی اش برای ایجاد بازدارندگی و مقابله با هرگونه تهدیدات خارجی است. 
این دیپلمات کشورمان همچنین بیان کرد:  قدرت نظامی ایران در خدمت صلح و ثبات منطقه و جهان و همه کشورهای دوست و مسلمان است.  قدرت واقعی ایران از روح ایثار و از خودگذشتگی و اتحاد مردمش نشات می گیرد.

وی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی به عنوان قهرمان جهانی مبارزه با تروریسم یکی از نمونه های اصلی روح ایثار و فداکاری ملت ایران است که توسط دولت تروریست آمریکا ترور شد. 
موسوی در پایان اظهار داشت: او اولین شهید ما در راه مبارزه با تروریسم و افراط گرایی و حفظ ارزشهای والای انسانی نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز