خبرگزاری کار ایران

بیانیه معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۵۷۷

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

گرامیداشت سی و دومین سالگرد دفاع مقـدس که تبیین اهـداف و آرمان‌های مشترک نهضت عاشورا و هشت سال دفاع مقدس است، ضامن نهادینه‌سازی روح استکبارستیزی، سلحشوری همراه با بصیرت و حماسه سازی در کالبد نسل جوان، نیروهای مدافع انقلاب و ... خواهد بود. ثمره معنوی هشت سال دفاع مقدس هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به‌منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز باید برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد. ثمره‌ای که سبب راه یافتن ایران به قله‌های عزت و پیشرفت در تمامی عرصه‌های داخلی و بین‌المللی شد و سربلندی ایران اسلامی را رقم زد.

تمسک به حبل‌المتین فرهنگ دفاع مقدس، پشتوانه محکم صیانت نظام و ملت ایران از گزند فتنه‌ها، توطئه‌ها و کینه‌توزی‌های بیگانگان و ضدانقلاب داخلی و خارجی توصیف و تصریح می‌گردد. جنگی که در یک غافلگیری راهبردی موجودیت انقلاب اسلامی را هدف قرار داده بود با فرماندهی حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه)، ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای گران‌قدر و مقاومت و ایستادگی آحاد ملت به یک فرصت راهبردی برای نمایش و اثبات ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نظام مقدس و مردم ایران اسلامی در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمان‌های بلند انقلاب تبدیل شد و الگوی ملت‌های منطقه در عرصه تقابل با جنگ‌های نیابتی و تروریستی و فتنه‌آفرینی‌های منطقه‌ای آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود قرار گرفت و شکوهمندترین و معنادارترین دستاوردها را برای امت اسلامی به ارمغان آورد. معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با بهره‌مندی از درس‌ها و آموزه‌های هشت سال دفاع مقدس و لزوم ارتقای بازدارنده ها و ضرورت هوشمندی در برابر راهبردها و سناریوها به یُمن هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با برافراشتن پرچم بصیرت و انقلابی گری، در میان کارکنان قوه قضاییه رؤیاهای دشمنان را باطل و به فضل الهی طلیعه پنجمین دهه انقلاب اسلامی را نقطه افول آنان قرار خواهند داد.

در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره آزادگان، رزمندگان، جانبازان و به ویژه ۲۸۵ شهید عزیز قوه قضاییه و راه پرفروغ و افتخارآمیز شهیدان انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدای گران‌قدر عرصه امنیت خدمت در کشور که تقارن با هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی را معنا داد و تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی، ثبات روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از ایزد منان خواستاریم.

 

محمد باقر الفت

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز