خبرگزاری کار ایران

مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه در دارآباد افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۷۹۵

مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیروی زمینی سپاه با حضور مسئولین ارشد معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه و برخی مسئولین استانی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم احمد اخوان در آیین افتتاحیه مرکز واکسیناسیون معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه در دارآباد تهران اظهار داشت: تلاش‌های مسوولین مجموعه ورزشی شهدا قابل ستایش است و این مجموعه می‌تواند کمک شایانی به واکسیناسیون کند. 

وی با تاکید بر اهمیت و نقش واکسیناسیون در مدیریت کرونا خاطرنشان کرد: ماموریت تیپ ویژه صابرین با انگیزه جهادی برای کمک به سلامت مردم در زمینه واکسیناسیون انجام شد و ما از این تلاش‌ها تقدیر می‌کنیم. 

معاون بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه با بیان این که خدمت به مردم باید با حداکثر تکریم باشد و این از مولفه‌های قدرت ما است، یادآور شد: تکریم حداکثری مردم شامل جلوگیری از ایجاد صف انتظار، تسریع در واکسیناسیون، رفتار درست، انسانی و اخلاقی است. مردم همکاری بسیار خوبی با مجموعه بهداشت و درمان دارند و ما باید با حداکثر تکریم به مردم خدمت‌رسانی کنیم. 

سرتیپ اخوان با تاکید بر این که مجموعه واکسیناسیون شهدا می‌تواند شبانه روزی باشد، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه برای خدمت به مردم بسیج شده است و آمادگی راه اندازی مراکز واکسیناسیون بیشتر را دارد. ما می‌توانیم یک الگوی جهانی سلامت و واکسیناسیون ارائه دهیم و افراد بالای ۱۸ سال را به سرعت واکسن بزنیم. 

وی تصریح کرد: ارتقای خدمات با همیاری و همکاری همه دستگاه‌ها می‌تواند زمینه ساز موفقیت دست‌اندرکاران واکسیناسیون باشد. 

در این مراسم علیرضا زالی رئیس ستاد کرونای استان تهران و مسوولین ارشد تیپ ویژه صابرین حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز