خبرگزاری کار ایران

دادستان بوشهر خبر داد؛

کشف و برخورد با شبکه‌ای از عوامل گرانفروشی و توزیع خارج از ضابطه دارو‌های درمان کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۲۰۶

داستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از کشف و برخورد با شبکه‌ای از عوامل گرانفروشی و توزیع خارج از ضابطه دارو‌های درمان کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن‌پور داستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر از کشف و برخورد با شبکه‌ای از عوامل گرانفروشی و توزیع خارج از ضابطه دارو‌های درمان کرونا خبر داد.

وی با تشریح اقدام مجرمانه شبکه مزبور گفت: شبکه گرانفروشی و توزیع خارج از ضابطه دارو‌های درمان کرونا با سوء‌استفاده از کد ملی اطرافیان خود و برخی بیماران و با دسترسی غیرقانونی به مهر برخی پرشکان متخصص و تهیه نسخه‌های غیر واقعی اقدام به دریافت دارو‌های درمان کرونا با نرخ دولتی نموده و سپس این دارو‌ها را با قیمت گران و بصورت آزاد به بیماران نیازمند به فروش می‌رساندند.

دادستان مرکز استان بوشهر افزود: مراتب جهت رسیدگی به شعبه هفتم بازپرسی دادسرای مرکز استان بوشهر ارجاع و در تاریخ ۲۸شهریور ماه تعداد ده نفر از این افراد دستگیر و‌ پس از تفهیم اتهام‌ و صدور قرار تامین کیفری مناسب جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره کل اطلاعات استان قرار گرفته و دستور تعقیب دیگر عوامل نیز صادر گردیده است و پرونده در این شعبه در جریان رسیدگی قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز