خبرگزاری کار ایران

حمزه امرایی خبر داد؛

جزئیات جلسه امروز کمیسیون ماده ۱۰ احزاب

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۵۵۹

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب از جزئیات جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمزه امرایی دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب درباره جلسه امروز این کمیسیون گفت: امروز هشتمین جلسه ماده ۱۰ کمیسیون احزاب در سال جدید به ریاست دکتر خرم‌شاد معاونت سیاسی برگزار شد.

وی ادامه داد: بررسی شورای مرکزی، بازرسین و شورای مرکزی کانون تربیت اسلامی را داشتیم که در کمیسیون بررسی شد و مورد تایید قرار گرفت.

امرایی افزود: در جلسه امروز از خدمات دکتر عرف معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس وقت کمیسیون ماده ۱۰ تقدیر و تشکل به عمل آمد.

وی تاکید کرد: طبق آیین نامه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب معاون سیاسی وزیر کشور رئیس کمیسیون است.

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب تصریح کرد: بررسی شرایط برخی مسئولان شعب استانی احزاب را داشتیم که در کمیسیون مطرح شد و مورد ارزیابی قرار گرفت. شعب استانی حزب توسعه ملی ایران اسلامی در استان آذربایجان شرقی، مجمع ایثارگران در استان اردبیل، شعبه حزب همدلی مردم تحول‌خواه در استان ایلام برخی از شعب مورد بررسی در کمیسیون بودند که صلاحیتشان مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

 وی ادامه داد: شعبه جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در استان البرز و حزب ندای ایرانیان در استان کردستان و شعبه کانون تربیت اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شعبه جامعه اسلامی مدیران در استان لرستان نیز دیگر شعب استانی بودند که در کمیسیون بررسی و صلاحیتشان مورد تایید قرار گرفت و لذا فعالیت این شعب به موجب قانون و ضوابط مربوطه بلامانع می‌باشد.

امرائی در پایان گفت: در جلسه امروز همچنین از خدمات دکتر عرف معاون سابق سیاسی وزارت کشور و رئیس وقت کمیسیون ماده ۱۰ و نماینده سابق قوه قضاییه تقدیر و تشکر به عمل آمد و آقای عباسی به عنوان جایگزین آقای رنجبر به عنوان نماینده رئیس قوه قضاییه در کمیسیون حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز