خبرگزاری کار ایران

وحیدی در تماس با فرمانده ناجا:

نیروی انتظامی پناهگاه و ملجاء امن و مطمئن مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۴۱۰

وزیر کشور در تماس با فرمانده نیروی انتظامی گفت: باید با تقویت حرکت‌های اعتمادساز و امیدآفرین، جایگاه این سازمان مهم در کشور نزد مردم تقویت شود.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی وزیر کشور در تماس با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با تقدیر از اقدام هوشمندانه کارشناس پلیس ۱۱۰ قم در مواجهه با تماس و درخواست کمک یکی از هم وطنان، از فرمانده ناجا خواست تا مأمور پاسخگو به نحو مناسب مورد تقدیر قرار گیرد.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت بیشتر جایگاه نیروی انتظامی در افکار عمومی، گفت: نیروی انتظامی پناهگاه و ملجاء امن و مطمئن مردم است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند عملکرد نیروی انتظامی باید عاقلانه، مدبرانه و برای مردم اعتماد آفرین باشد، تصریح کرد: باید با تقویت حرکت‌های اعتماد ساز و امید آفرین، جایگاه این سازمان مهم در کشور نزد مردم عزیز ایران تقویت شود.

گفتنی است، در پی تماس یک هموطن با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ قم، در قالب سفارش غذا که به منظور درخواست کمک صورت گرفت، هوشیاری مأمور پلیس باعث شد تا با درخواست پاسخ «بله-خیر» از شخص تماس گیرنده و آگاهی از مزاحمت ایجاد شده برای وی، بلافاصله موضوع به مأموران گشت کلانتری ۱۹ توحید اعلام و با حضور سریع پلیس در محل، شخص مزاحم دستگیر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز