خبرگزاری کار ایران

فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد:

پایگاه هوایی مهرآباد خاستگاه مدیران و افسران شایسته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۴۴۲

امیر سرتیپ دوم بهمرد در جمع فرماندهان و معاونین تخصصی این پایگاه گفت: پایگاه هوایی شهید لشکری مهر آباد همواره خاستگاه مدیران و افسران لایق و شایسته ای بوده است.

به گزارش ایلنا، در راستای رونمایی از سامانه کانون ارزیابی و رشد افسران نیروی هوایی ارتش که بر اساس تاکیدات فرمانده محترم کل ارتش و اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است در ستاد نهاجا رونمایی شد، امیر سرتیپ دوم خلبان ستادبهمن بهمرد فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهر اباد طی مراسمی با حضور در جمع فرماندهان، مسئولین و معاونین تخصصی این یگان گفت: آینده درخشان نیروی هوایی الهی که در همه عرصه‌ها خوشنام و پیشگام بوده با رشد افسران متعهد و متخصص از بدنه مدیران میانی یگانها خصوصاً این پایگاه بسیار مهم تأمین خواهد شد.

وی افزود: پایگاه هوایی شهید لشکری مهر آباد همواره خاستگاه مدیران و افسران لایق و شایسته ای بوده است. 

امیر سرتیپ دوم بهمرد با بیان اینکه موثرترین عامل رشد و پیشرفت هر سازمان سرمایه انسانی است خاطر نشان کرد: شناسایی و آموزش کارکنان توانمند و متعهد می تواند تحولی عمیق در بدنه سازمان ایجاد نماید. 

 وی با اشاره به اینکه شناسایی ظرفیت‌های داخلی و بهسازی سرمایه های انسانی باید در اولویت کار قرار گیرد تصریح کرد: رشد و تعالی سرمایه‌های انسانی و شایسته سالاری در حوزه مدیریت میانی از مهمترین اهداف تشکیل کانون ارزیابی برای افسران نهاجا می باشد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد اظهار کرد: مهمترین رکن یک مجموعه، مدیریت و رشد مدیران شایسته آن می باشد و همین امر می تواند موجب رشد تمامی ارکان یک مجموعه شود.

وی در پایان افزود: این افسران باید از لحاظ تربیت روحی آماده پذیرش مسئولیت باشند و در این مسیر باید روحی سرشار از تقوای الهی و انگیزه خدمت به دیگران به دور از خودشیفتگی در درون آنها شکل گیرد تا به دور از افراط و تفریط به دنبال ایجاد تحول در مجموعه باشند.

 گفتنی است، پایگاه هوایی شهید لشکری به عنوان اولین یگان پس از رونمایی و آغاز به کار سامانه کانون افسران جوان نهاجا  اقدام به اجرایی کردن این دستورالعمل در سطح این یگان نموده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز