خبرگزاری کار ایران

عباسپور نشست امروز کمیسیون صنایع را تشریح کرد:

وعده وزیر ارتباطات برای دستیابی به سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص داخلی به ۱۰ درصد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۲۰۹

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وعده داد که سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص داخلی به ۱۰ درصد برسد.

به گزارش ایلنا، روح الله عباس پور درخصوص نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونان وی در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست امروز گزارشی از وضعیت اجرای شبکه ملی اطلاعات و برنامه‌های این وزارتخانه برای تحقق آن ارائه کرد؛ با وجود گذشت سال‌ها از زمان اجرایی شدن این شبکه اما تاکنون اقدامات اساسی در این زمینه انجام نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: برنامه وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات انجام اقدامات اساسی برای توسعه شبکه ملی اطلاعات است که براساس گزارش‌های ارائه شده به این موضوع ورود شده است.

 وی با بیان اینکه وزیر وعده داد که سهم اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص داخلی(GDP) به ۱۰ درصد برسد، تصریح کرد: در حال حاضر این عدد رقم پایینی است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به نکات مطرح شده از سوی نمایندگان، توضیح داد: پوشش اینترنت در روستاها با توجه به آموزش مجازی یکی از گلایه‌های اعضای کمیسیون بود، در حال حاضر ۵ هزار روستای بیش از ۲۰ خانوار فاقد پوشش اینترنتی هستند که باید تحت پوشش قرار گیرد. رفع مشکلات موجود در حوزه تلفن ثابت نیز یکی دیگر از مطالبات نمایندگان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز